Notifikace nejsou spam. Co vám přinesou?

Víte, co jsou webové notifikace? Užitečný marketingový nástroj, se kterým se vám podaří zvýšit povědomí o vašich nabídkách, nebo informovat o tom, co váš web sděluje. Rozhodně se ale nejedná o nevyžádanou poštu! Co jsou vlastně notifikace a komu mohou sloužit?  

notifikace

Informace nebo zajímavá nabídka

Notifikace je základní marketingový nástroj současné dekády. Zatímco v dřívějších dobách se k informování zákazníků používal newsletter, dnes se již jedná o poměrně zastaralý nástroj, který již mnoho klientů nezajímá. Hovoří o tom stále nižší prokliky ke skutečné nabídce. Lidé nemají zájem číst propagační materiály. Místo toho tráví čas na mobilním přístroji. A právě zde je prostor pro mobilní notifikace. Zprávy, které mohou klientovi nabídnout relevantní informace nebo nabídku. 

Budujete značku, nebo obec? 

S pomocí notifikací se může zcela proměnit váš marketingový plán v případě, že jste firma nebo jiný podnikatelský subjekt. Budete totiž spolu s vašimi klienty spoluvytvářet pevné pouto, které bude vést k další expanzi vaší značky. Pokud jste v samosprávě obce, dostává se vám nástroj, s jehož pomocí můžete informovat své občany o aktuálním dění, nebo také o kulturním a společenském dění v obci. Lidé se tak budou mnohem více zapojovat v dění v obci. 

Se souhlasem

I když budete zasílat reklamní nabídky nebo informace, které jsou pro část klientů méně relevantní, stále se bude jednat o poštu, která je přínosná. K odběru notifikací se totiž nejprve musí vaši uživatelé přihlásit. Poté jim můžete zasílat nabídky i v případě, že zrovna nejsou online na vašem webu. V žádném případě se tak nejedná o spam nebo nevyžádanou poštu. 

S pomocí notifikací můžete budovat kladný vztah uživatele k vaší značce, nebo k vaší obci. Už víte, jaké informace budete sdělovat na tomto důležitém informačním kanálu vy?


Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *